Saturday, April 17, 2010

Saya Mahu Anda Semua...!

Entry saya kali ini berkaitan dengan sesuatu yang sangat selalu diulang2 tulis oleh mana2 pemikir2 muslim atau aktivis2 yang sudah sedia ramai bertaburan, di alam maya, mahupun alam penulisan.. Walaupun begitu, saya tidak mahu mengupas walaupun sedikit berkenaannya, kerana apabila saya sudah terlanjur bercakap mengenainya, pasti banyak anda lihat kata2 mencarut dan gaya penulisan yang ganas dan tak bersopan-santun kerana kemeluatan saya terhadap perkara itu sdah tahap hyper kerana benda itu sudah berterusan hingga masuk 7 tahun!

Disebabkan itu, saya tidak mahu cakap panjang.. Klik gambar di bawah dan ikut arahan seterusnya yang anda akan lihat setelah klik gambar di bawah ini..


Jika anda berkeras juga mahu saya tulis sesuatu berkenaannya, sila cari tulisan saya di "sana" jika anda betul2 dapat cari.. (saya guna nama sebenar).. Seterusnya, lets the video talk itself...



Sekian!

6 comments:

Fariza said...

salam.

ya. saya pun tak suka AF.
apa nak jadi dengan zaman sekarang.
semoga Allah berikan hidayah kepada mereka yang berkenaan.

Amin.

Abdullah Xuais said...

salam akhi, bijak sgtkah seseorg itu dgn lancangnya mengeluarkan pekataan "bodoh"

sedangkan kita ada cara yg lagi bagus dan berkesan utk meluahkan perasaan -bengang- itu.....

mcm isu dekat palestine, ana yakin kita semua akan rasa marah bila tgk org islam kene bantai, tp dr situ kita dpt lihat bgmn cara yg plg berkesan org menafsir kemarahannya. jgn bengang dan sekadar berkata 0 (seolah2 mcm x de nilai ghuraba')

hayati makna sebenar hikmah, jgn jd mcm org yg nta lafazkan td. moga kita semua tercerah....

Muhd Al-fateh said...

saya sudah kata, saya takkan tulis mengenainya.. saya sudah cukup marah. biarkan orang lain mengulas lanjut.. sebab itu "Saya Mahu Anda Semua.." kerana itu salah satu langkah yang boleh dilakukan..

nor amira said...

s0k0ng..af tkde tros pon tkpe..

nor amira said...

s0k0ng..n0 m0re af!!!

Syaza said...

Saya dah lama tak suka AF. Banyak menghina manusia (kalau anda perasan tatkala peserta dikritik). Lagi, saya tak suka pergaulan bebas, dipapar di kaca televisyen lagi tu! Takut2 budak2 terikut-ikut... Pakaian peserta perempuan pulak, dedah2 je. Saya dah sign petition. Tapi mcm nak sign lagi. HUhuhuh~