Monday, June 22, 2009

Si Laknat Mengorak Langkah Kedua

Sesungguhnya memang benar janji Allah.. Musuh Islam tidak akan pernah berputus asa dalam menyerang ummat Islam.. Masalahnya sekarang adalah perkara sebaliknya berlaku kepada ummat Islam. Dan, setelah dulu Si Laknat menimbul kontroversi yang mendapat kutukan yang hebat dari seluruh dunia, kali ini dia muncul lagi. Laknat sungguh!

Apa yang laknat?

Ingat lagikah anda sebuah filem singkat "Fitna"? Anda ternyata sengal apabila anda menjawab pertanyaan ini dengan, "Ha? Fitna mane?".. dan kesengalan anda lebih berganda jika anda bertanya, "Ada ke filem name Fitna?"..

Jika anda sudah dapat mengingati kembali apa itu "Fitna the Movie",maka ketahuilah bahwa Si Laknat Geert Wilders masih bercita2 untuk menyambung movie Fitna tersebut.

Apa perasaan anda?

Anda seorang yang bodoh tidak sempurna Iman jika mengatakan, "So what?"

Anda seorang yang bengap jika mengatakan, "Oh.......yeke?" (baca tanpa tanda seru "!")

Anda juga seorang yang kurang bijak apabila mengatakan "Celaka sial punya Geert Wilders.. aku tumbuk ko jap agi!"

Anda tambahan lagi ternyata sengal apabila terus sahaja pergi ke pengkalan Tentera Diraja Malaysia, lalu mencilok selaras M16, lalu terbang ke Belanda dengan harapan dapat menembak kepala Geert Wilders seperti dalam game Counter Strike..

Jadi, apakah langkah yang bijak?

BANGKIT DAN MENENTANG!

bagaimana?

Dengan menyebarkan berita ini ke seramai mungkin manusia beragama Islam yang anda kenal.. Dengan itu, pasti akan ada beberapa NGO yang akan bangkit dan menentang, lalu ikutilah mereka.. Dan juga dengan men'counter' kembali serangan mereka dengan senjata terhebat kita.. Iaitu doa'......

Mari bangkit dan menentang!

(maaf, semenjak dua menjak ini kekurangan idea, mungkin semangat luntur sebab melihatkan angka yang semakin besar di sebelah kanan blog.. Apa2, pun, sentiasa berusaha memberikan yg terbaik!)

No comments: